dimecres, 1 de març del 2017

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de la UV

El passat 24 de gener els alumnes de 4t d'ESO i 1er de Batxillerat varen  realitzar uns tallers relacionats amb el que s'estudia allí. Jo desafortunadament no vaig poder realitzar l'excursió però si que puc contar-vós que es pot estudiar en aquesta universitat i que es el que van visitar els nostres companys.

Aquesta escola es tracta de campus que hi ha a Burjassot-Paterna  que va habilitar la Universitat de Valencia per a poder fer les titulacions i especialitzacions en les enginyeries que la gent estiga estudiant.

En aquesta escola es poden estudiar diferents graus, els quals son els seguents:
-Grau de Enginyeria Química
-Grau en Enginyeria Electrònica  de Telecomunicació
-Grau en Enginyeria Electrònica Industrial
-Grau en Enginyeria Telemàtica
-Grau en Enginyeria Informàtica
-Grau en Enginyeria Multimèdia
-Doble Grau en Telecomunicació: Enginyeria Telemàtica i Enginyeria Electrònica  de Telecomunicació

Apart de aquest graus també es poden estudiar  diversos títols  de màster oficials com títols d'especialització. I compten amb unes instal·lacions molt bones i especialitzades per a cada grau.

Els nostres companyers varen poder gaudir de una bona companyia  i d'uns tallers molt bons que eren presentats per els alumnes dels diferents graus que s'hi troben allí.

En definitiva,un bon lloc per a poder estudiar aquests graus